înregistrează-te acum

Cursuri & Structura

Cursurile EMBA Tiffin acoperă informații avansate și importante, cu studii de caz și se concentrează pe rezultate tangibile, într-un mediu de afaceri ancorat în realitate.
Course Schedule Oct 15 – Nov 20, 2022 
Seated Portion Oct 22 – Nov 06, 2022
Modelare Decizională pentru Manageri
Principalul obiectiv al acestui curs este de a preda modul prin care influența unui lider poate face diferența într-un business.
Este inclusă utilizarea principiilor practice de conducere în vederea creări unui model şi a unui set de perspective corelate pentru a înțelege cum poate deveni o persoană un lider mai bun, pentru sine şi pentru organizaţie.
Course Schedule Oct 15 – Nov 20, 2022 Seated Portion Oct 22 – Nov 06, 2022
Course Schedule Oct 15 – Nov 20, 2022 
Seated Portion Oct 22 – Nov 06, 2022
Managementul Marketingului
Acest curs examinează rolul funcţiilor de marketing ale firmelor aflate pe piețele consumatorilor individuali şi ale companiilor, cu accent pe decizii tactice şi operaţionale, incluzând și procesul decizional. Ariile studiate includ: • Analiza pieţei şi a clienţilor • Segmentarea pieţei • Tactici de implementarea mixului de marketing.
Course Schedule Oct 15 – Nov 20, 2022 Seated Portion Oct 22 – Nov 06, 2022
Course Schedule Jan 07 – Feb 12, 2023 
Seated Portion Jan 14 – Jan 29, 2023
Management Financiar Internațional 
Structura și funcționarea piețelor financiare globale: sistemul monetar internațional, banca globală, piețele euromonede, piețele globale de valori mobiliare, piețele valutare, piețele de capital emergente și managementul portofoliului global. Sunt necesare abilități financiare pentru gestionarea eficientă a companiilor implicate în afaceri internaționale, cu accent pe managementul financiar internațional, extinderea tehnicilor de management financiar al economiei închise la mediul de piață globală. Subiectele includ balanța de plăți și determinarea cursului de schimb, acoperirea riscului de curs valutar, bugetarea capitalului multinațional, managementul riscului politic, impozitarea, gestionarea corporativă a activelor și pasivelor pe termen scurt și lung și finanțarea operațiunilor globale ale firmelor.
Course Schedule Jan 07 – Feb 12, 2023 Seated Portion Jan 14 – Jan 29, 2023
Course Schedule Jan 07 – Feb 12, 2023 
Seated Portion Jan 14 – Jan 29, 2023
Analiză și Cercetare Cantitativă de Afaceri
Accentul acestui curs este utilizarea datelor statistice pentru a rezolva problemele de afaceri. Domeniile care vor fi acoperite vor include statistici descriptive și inferențiale. Elevii vor învăța cum să pună întrebările potrivite, să evalueze datele și să identifice utilizarea abuzivă a statisticilor. Ei vor înțelege importanța validității și a fiabilității în colectarea datelor.
Domeniile care trebuie acoperite includ eșantioane, experimente, măsurători, colectare de date, tabele și diagrame, statistici descriptive, distribuții, intervale de încredere, regresie, teste t, chi-pătrat și corelație. Studentul nu va deveni statistician, dar va fi capabil să aibă o înțelegere de bază despre cum să folosească statisticile pentru a lua decizii de afaceri.
Course Schedule Jan 07 – Feb 12, 2023 Seated Portion Jan 14 – Jan 29, 2023
Course Schedule Mar 04 – Apr 9, 2023 
Seated Portion Mar 11 – Mar 26, 2023
Managementul Resurselor Umane 
Punctul central al acestui curs îl reprezintă latura umană a companiei. Sunt abordate sub-funcţiile managementului resurselor umane, diversitatea la locul de muncă, drepturile individului şi variatele chestiuni legale şi etice din acest domeniu.
Course Schedule Mar 04 – Apr 9, 2023 Seated Portion Mar 11 – Mar 26, 2023
Course Schedule Mar 04 – Apr 9, 2023 
Seated Portion Mar 11 – Mar 26, 2023
Negocieri și Rezolvarea Conflictelor
Cursul explorează natura și etapele strategiilor de negociere pentru soluționarea conflictelor/disputelor, relațiile de muncă/management și mediere. În plus, elevul evaluează abilitățile interpersonale pentru a obține rezultate pozitive.
Acest curs examinează rolul funcţiilor de marketing ale firmelor aflate pe piețele consumatorilor individuali şi ale companiilor, cu accent pe decizii tactice şi operaţionale, incluzând și procesul decizional. Ariile studiate includ:

• Analiza pieţei şi a clienţilor

• Segmentarea pieţei

• Tactici de implementarea mixului de marketing.
Course Schedule Mar 04 – Apr 9, 2023 Seated Portion Mar 11 – Mar 26, 2023
Course Schedule May 06 – Jun 11, 2023 
Seated Portion May 13 – May 28, 2023
Economie pentru Manageri
Acest curs este construit pe conceptele de bază ale microeconomiei şi pune accentul pe utilizarea de către firme a informaţiilor limitate într-un mediu incert, totul din perspectiva unui context global.
Course Schedule May 06 – Jun 11, 2023 Seated Portion May 13 – May 28, 2023
Course Schedule May 06 – Jun 11, 2023 
Seated Portion May 13 – May 28, 2023
Finanțe Manageriale
Acest curs se bazează pe cunoștințele de bază ale studentului despre conceptele contabile pentru a le îmbunătăți capacitatea de a evalua utilizarea datelor contabile pentru planificarea internă, controlul și luarea deciziilor pentru manageri.
Luarea deciziilor financiare care abordează structura capitalului: costul, disponibilitatea și selecția acestuia, împreună cu gestionarea fluxurilor de numerar și a distribuțiilor sunt punctul central al acestui curs.
Course Schedule May 06 – Jun 11, 2023 Seated Portion May 13 – May 28, 2023
Course Schedule Oct 15 – Nov 20, 2023 
Seated Portion Oct 21 – Nov 05, 2023
Managementul Global de Marketing
Acest curs se va concentra pe aplicarea principiilor de marketing pe piețele globalizate ale secolului 21. Combinația dintre filozofiile de liber schimb global cu condițiile pieței locale prezintă o serie de oportunități și preocupări care trebuie înțelese și gestionate în întreaga lume. Cursul va sublinia natura globală a acestor decizii și impactul lor asupra managementului produselor, serviciilor, mărcilor și dezvoltării de noi piețe.
Course Schedule Oct 15 – Nov 20, 2023 Seated Portion Oct 21 – Nov 05, 2023
Course Schedule Oct 15 – Nov 20, 2023 
Seated Portion Oct 21 – Nov 05, 2023
Design şi Analiză Organizaţională
Baza acestui curs o reprezintă examinarea organizaţiilor din punct de vedere al modelelor de design şi operaţiuni prin intermediul unor subiecte care includ: • Interfaţa cu mediul organizaţional • Structură și tehnologie • Sisteme socio-tehnice şi culturale
Course Schedule Oct 15 – Nov 20, 2023 Seated Portion Oct 21 – Nov 05, 2023
Course Schedule Jan 06 – Feb 11, 2024 
Seated Portion Jan 14 – Jan 28, 2024
Probleme Legale şi Etice în Management
Acest curs discută problemele legale şi etice cu care se confruntă managerii din sectorul public şi privat. Se vor analiza probleme de actualitate, reglementări, practici şi politici comerciale.
Course Schedule Jan 06 – Feb 11, 2024 Seated Portion Jan 14 – Jan 28, 2024
Course Schedule Jan 06 – Feb 11, 2024 
Seated Portion Jan 14 – Jan 28, 2024
Management Global şi Transnaţional
Acest curs tratează managementul companiilor multinaţionale şi managementul în economia globală. Construit pe cunoştinţele interdisciplinare acumulate pe parcursul programului, acest curs discută: • Probleme interculturale • Chestiuni sociopolitice şi economice • Managementul strategic internaţional.
Course Schedule Jan 06 – Feb 11, 2024 Seated Portion Jan 14 – Jan 28, 2024
Course Schedule Mar 02 – Apr 7, 2024 
Seated Portion Mar 09 – Mar 24, 2024
Luare a Deciziilor Inovatoare
Acest curs explorează diferitele aspecte ale luării deciziilor în organizațiile de afaceri și în viață. O atenție primordială este acordată proceselor care înconjoară și modelează procesul de luare a deciziilor. De asemenea, sunt examinate procesarea informațiilor, alocarea atenției și prelucrarea preferințelor. Prejudecățile și alte patologii de luare a deciziilor sunt examinate în speranța de a îmbunătăți procesul de luare a deciziilor. Este, de asemenea, abordat un model bazat pe putere de luare a deciziilor.
Course Schedule Mar 02 – Apr 7, 2024 Seated Portion Mar 09 – Mar 24, 2024
Course Schedule Mar 02 – Apr 7, 2024 
Seated Portion Mar 09 – Mar 24, 2024
Management Strategic
Managementul strategic este necesar ca un curs de bază în curriculumul MBA, deoarece implică cea mai sofisticată și cuprinzătoare abordare a procesului de management organizațional. Elementele cheie pentru înțelegerea managementului strategic sunt: ​​analiza organizațională internă, analiza mediului extern și direcționarea unei potriviri de succes între organizație și mediul acesteia.
Acest curs sintetizează întregul curriculum al programului MBA. Integrarea cunoștințelor în abilitatea strategică de rezolvare a problemelor de care managerii vor avea nevoie pentru a gestiona, îmbunătăți și crește în mod responsabil în lumea afacerilor de astăzi și de mâine.
Acest curs examinează rolul funcţiilor de marketing ale firmelor aflate pe piețele consumatorilor individuali şi ale companiilor, cu accent pe decizii tactice şi operaţionale, incluzând și procesul decizional. Ariile studiate includ:

• Analiza pieţei şi a clienţilor

• Segmentarea pieţei

• Tactici de implementarea mixului de marketing.
Course Schedule Mar 02 – Apr 7, 2024 Seated Portion Mar 09 – Mar 24, 2024
Copyright Tiffin University © 2025 All Rights Reserved
book
ro_RO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram